Misz- masz!

By | niedziela, marca 21, 2010 11 comments
Ahhhh...wiosna! Cudnie:)
Jeśli wiosna to pastele a jeśli pastele to ja stawiam na pudrowy róż. Właśnie dzisiaj postanowiłam załozyć bluzkę w tym kolorze i z kropeczkami( ma bufiaste rękawy ale akurat tutaj nie widać). To właśnie bluzka miała być w centrum ale ostatecznie doszłam do wniosku, że jednak nie jest tak ciepło i postanowiłam się pochwalić sweterkiem który stał się w momencie go zobaczenia moim ulubionym. Cardigan w kolorze szarym, rekawy ala nietoperz no i ten krój: z przodu dłuższy...mój numer jeden ostatnich zakupów:))
P.S. Poszukuje grubego i to bardzo łańcucha w kolorze złotym. Chodzi mi o szerokość okolo 2cm. Jeśli ktoś wie gdzie coś takiego kupić to plisssss niech pisze;))



Bluzka- Zara
Cardigan- Stradivarius
Spódniczka- Benetton
Rajstopy- Terranova
Łańcuszek- Carry and DIY
Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. czy to szklarnia :D rajty są cudowne. a co do łańcucha polecam sklep z łańcuchami lub innymi metalowymi rzeczami. można tam znaleźć cuda.

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz super, rajstopy mają śliczny wzór, a łańcuchów może poszukaj na allegro. może w h&m, tam mają zawsze dużo różnych dodatków, ewentualnie reserved.

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaki świetny ten łańcuch planuje coś takiego upolować ;) Fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne fotki.
    Rajstopy są czadowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna sceneria na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoja opinię:)