Denko - Kwiecień 2015/ Cosmetics - April 2015

By | poniedziałek, maja 25, 2015 32 comments
Kosmetyki. które zużyłam w ostatnim czasie.
Translate:
Cosmetics which used up the last time.




L’Oreal, Ideal Soft, Oczyszczający płyn micelarny

IMG 0169

POLECAM! Płyn idealny do wrażliwych oczu, bardzo dobrze zmywa makijaż, nie uczula, nie podrażnia, ma delikatny zapach, który nie powinien nikogo drażnić. Za 200ml musimy zapłacić około 15zł. Dla mnie jeden z najlepszych!:)
Translate:
I RECOMMEND! Perfect fluid for sensitive eyes, very well removes make-up, non-sensitizing, non-irritating, has a delicate aroma, which should not annoy anyone. For me one of the best! :)

Ziaja, Ulga Dla Skóry Wrażliwej, Kremowy olejek myjący do twarzy i ciała

IMG 0176

Bardzo lubię produkty z Ziaja i prawie zawsze jestem z nich zadowolona. Ten olejek jest jednym z nielicznych, który mnie zawiódł. Kupiłam go, ponieważ producent zapewniał, że umyje on twarz (z makijażu) w sposób delikatny, skuteczny i bez uczucia przesuszonej, ściągniętej skóry. Niestety, ten olejek ani się nie pienił (o czym informowano na butelce), mył bardzo kiepsko, że i tak trzeba było używać płynu micelarnego aby dokładnie zmyć makijaż a do tego miał bardzo dziwny zapach, który był bardzo drażniący (producent zapewnia że produkt jest bezzapachowy). Cena 8zł za 200ml jest bardzo atrakcyjna ale u mnie ten produkt ponownie się niestety nie popojawi.
Translate:
I really like the products of Ziaja and almost always I am happy with them. This oil is one of the few that let me down. I bought it because the manufacturer asserted that he washes my face (with makeup) in a gentle, effective and without feeling dry, pinched skin. Unfortunately, this is not oil or churned (as reported on the bottle), washed very poorly that, and so we had to use the micellar liquid to thoroughly wash off makeup and this had a very strange smell, which was very irritating (the manufacturer ensures that the product is odorless). Price is very attractive but for me this product again, unfortunately, does not appear.


Biały Jeleń, Hipoalergiczny płyn micelarny

IMG 0179

POLECAM! Po prostu ideał!Nie ma żadnych minusów oprócz tego, że ciężko go dostać w Rossmanach i innych drogeriach. Jest bardzo delikatny dla oczu a przy tym skutecznie zmywa makijaż, bezzapachowy w minimalistycznym, poręcznym opakowaniu. Na plus oczywiście, że jest to polska marka. Cena około 11zł za 200ml. Mój ulubiony!
Translate:
RECOMMENDED! Simply ideal There are no negatives except that it's hard to get it in drug
stores. It is very gentle to the eyes and at the same time effectively washes away makeup, fragrance-free minimalist, handy package. On the plus of course, that this is a Polish brand. My favorite! 

Mleczko łagodzące BeBeauty

IMG 0184

Mleczko do demakijażu z Biedronki nie jest tym co kupię ponownie. Cena około 6zł jest bardzo atrakcyjna ale produkt ten niesamowicie podrażniał moje oczy. Ból i szczypanie były nie do wytrzymania! Przy demakijażu reszty twarzy sprawdzał się średnio, ale to co robił z moimi oczami skreśla go definitywnie.
Translate:
Cosmetic milk with a Ladybug is not what buy again. Price is very attractive but the product is extremely irritates my eyes. Pain and tweaking was unbearable! When removing make-up the rest of the face was checking on average, but that's what he did with my eyes it is deleted permanently.

Rossmann, Rival de Loop - Beztłuszczowy preparat do demakijażu


IMG 0205

Średniak. Irytowało mnie, że rozmazywał tusz zamiast go od razu zmyć. Trzeba było użyć kilku wacików aby dokładnie zmyć makijaż oczu. Mimo, że miał być beztłuszczowy to pozostawiał na twarzy dziwny filtr, który powodował niekomfortowe uczucie na skórze. Więcej nie kupię, bo zwyczajnie nie warto.
Translate:
Medium. It annoyed me that smeared ink instead of him immediately wash off. We had to use several swabs to thoroughly wash off eye makeup. Although it was supposed to be oil-free face it left a strange filter that was causing uncomfortable feeling on the skin. More do not buy, because simply not worth it.

Alterra, Augencreme Anti - Age Orchidee - Krem pod oczy przeciwzmarszczkowy

IMG 0220

Kupiłam ten krem zachęcona jego składem: olej arganowy, olej sojowy, masło shea, orzechy makadamia i olej migdałowy - brzmi bardzo dobrze. Do tego atrakcyjna cena - około 12 zł za standardowe jak to przy kremach pod oczy 15ml. Krem jest treściwy, ale szybko się wchłania; zapach orchidei może drażnić przy dłuższym używaniu; zbawiennego działania pod oczami niestety nie zauważyłam więc zaczęłam go stosować jako normalny krem na całą twarz i dopiero wtedy zauważyłam małe efekty. Jako krem pod oczy dla mnie jest zbyt słaby, ale gdybym znalazła go w większym opakowaniu to z powodzeniem można go używać jako krem do reszty twarzy.
Translate:
I bought this cream encouraged by its composition: argan oil, soybean oil, shea butter, macadamia nuts and almond oil - sounds very good. For this great price per standard as with creams 15ml. The cream is pithy, but is quickly absorbed; orchid scent can irritate on prolonged use; salutary action under the eyes, unfortunately, I did not notice so I started to use it as a normal cream on the whole face and then noticed a small effect. As an eye cream for me is too weak, but I found him a greater package that it can be successfully used as a cream to the rest of the face.

Ziaja, Liście Zielonej Oliwki - Oliwkowa maska regenerująca

IMG 0217

To, że bardzo lubię produkty marki "Ziaja" nie jest tajemnicą. Maseczka z nowej serii "Liście zielonej oliwki" jest jednym z tych, do których z przyjemnością będę wracać kiedy moja skóra będzie potrzebować mocniejszego odżywienia. Nie przebiła mojej ukochanej różanej maseczki tej firmy (o której pisałam tutaj ), ale jest to na prawdę kolejny bardzo dobry produkt naszej polskiej firmy. Cena: 1,70zł.
Translate:
The fact that I really like products "Ziaja" is not a mystery. The mask of a new series of "Leaves of green olives" is one of those to whom I will gladly go back when my skin will need more powerful nutrition. Do not pierce my beloved rose masks of the company (about which I wrote here), but this is really another very good product of our Polish company.

Nivea Deodorant, Energy Fresh Roll-on


IMG 0203

Jak bardzo lubię antyperspiranty z Nivea tak ten nie przypadł mi do gustu. Nie mogę się przyczepić do działania, ale bardzo drażnił mnie zapach. Coś co miało pachnieć świeżo, na skórze zamieniało się w dziwny ogórkowy zapach, który niekoniecznie był przyjemny. Cena ok. 10zł.
Translate:
How very like antiperspirants with Nivea so this is not to my liking. I can not attach to action, but really irritated me smell. Something that had a smell fresh, the skin would turn up in silly strange smell, which is not necessarily enjoyable.

BeneFit, Hoola - Matowy puder brązujący

gfg

POLECAM! Jeśli szukacie bronzera o idealnym chłodnym odcieniu brązu, który utrzymuje się przez cały dzień, jest mega wydajny oraz nie tworzy plam i smug to produkt marki Benefit jest dla was idealny :) Od pewnego czasu zastanawiałam się nad tym bronzerem kuszona jego bardzo dobrymi opiniami w sieci. Z ręką na sercu mogę go Wam polecić. Jest to moje drugie opakowanie i z pewnością kupię go ponownie. Bronzer ten, mimo swojego mocnego napigmentowania idealnie nadaje się do bardzo jasnych karnacji, ponieważ daje bardzo delikatny efekt , który można stopniować. Jeśli dopiero zaczynacie swoją przygodę z konturowaniem twarzy to jest to idealny produkt na sam początek, kiedy łatwo jest nieumiejętnie zrobić sobie plamy na twarzy - z tym bronzerem jest to niemożliwe :) Jego jedyną wadą jest jego cena, za 8g produktu musimy zapłacić około 160zł. Jednak można czasami znaleźć w drogeriach internetowych miniaturki tego produktu, które można kupić o wiele taniej.
Translate:
RECOMMENDED If you are looking for the perfect bronzer cool shade of brown that persists throughout the day, it is a mega efficient and does not create stains and streaks this product Benefit for you is perfect :) For some time I was thinking about this bronzer tempted by the very positive feedback on the web . With hand on heart, I can recommend it to you. This is my second pack and will certainly buy it again. Bronzer is ideally suited to very light skin because it gives a very subtle effect, which can be graded. If you are just starting their adventure with facial contouring is an ideal product to the beginning, when it is easy to do badly yourself spots on the face - with this bronzer is impossible :) Its only drawback is its price.

Catrice, All Matt Plus Shine Control Powder - Puder matujący

ghbfgb

POLECAM! Jeden z lepszych pudrów jakich używałam. Z jednej strony bardzo ładnie matuje i utrwala makijaż, z drugiej nie daje efektu płaskiego matu tylko satynowe wykończenie. Za 17zł możecie mieć bardzo dobry i wydajny produkt :)
Translate:
RECOMMENDED! One of the better powders which I used. On the one hand very nicely matted and perpetuates the makeup, the other is not in effect only flat matt satin finish.

Lovely, Color Mascara - turkusowy tusz do rzęs

IMG 0224

NIE POLECAM! Kupiłam bo chciałam mieć niebieski tusz na letnie dni, ale ten tusz to niestety pomyłka. Kolor w opakowaniu jest piękny, intensywny turkus,  ale po nałożeniu na rzęsy po kilku minutach ciemnieje i jest po prostu czarny. Do tego jakość tego tuszu jest bardzo słaba, kruszy się po kilku godzinach i osypuje.
Translate:
I DON'T RECOMMEND! I bought because I wanted to have blue ink on summer days, but this mascara is unfortunately a mistake. The color of the packaging is beautiful, intense turquoise, but when applied to the eyelashes after a few minutes darkens and it is just black. For this quality of this ink is very weak, brittle after a few hours and flake off.

Sensique, Compact Bronzing Powder - Puder prasowany, mapka brązująca

lkjl

NIE POLECAM! Ten bronzer to samo zło za małe pieniądze (ok.5-6zł). Kolory na twarzy są pomarańczowe, ma drobinki jakby brokatu no i kruszy się niemiłosiernie co widać na powyższych zdjęciach. Nic nie przemawia na jego korzyść.
Translate:
I DON'T RECOMMEND! This bronzer is the same evil for little money. The colors are orange face, it is like glitter particles and of crushed mercilessly as you can see in the above images. There is no evidence in his favor.

Bell, Fashion Colour - Lakier do paznokci

IMG 0198

POLECAM! Bardzo dobra jakość i bardzo oryginalna paleta kolorów. Ten lakier miałam około roku i za każdym razem kiedy miałam go na paznokciach, słyszałam pytania co to za piękny odcień. Kupiłam go za około 10zł, ale teraz są dostępne w Biedronce już za 6zł :)
Translate:
RECOMMENDED! Very good quality and very original color palette. The varnish had about a year and every time when I go on the nails, I heard the questions what kind of a beautiful shade.

Perfumy FM by Federico Mahora 

IMG 0187

Kocham perfumy, ale moim problemem jest fakt, że szybko się nudzę poszczególnymi zapachami oraz, że szybko się do nich przyzwyczajam i wylewam na siebie dużo za dużo ;) Dlatego kiedy chcę zrobić sobie jakiś przerywnik od ulubionych perfum to wtedy kupuję te z FM. Są trwałe i wybór jest ogromny, a niektóre odpowiedniki są naprawdę idealnie odwzorowane. Te powyżej to numery: 16 - odpowiednik Jimmy Choo, 20- Viktor and Rolf  "Flowerbomb", 32 - Thierry Mugler "Angel" i każdy z nich szczerze polecam :) Cena 30zł za 30ml.
Translate:
I love perfume, but my problem is that I get bored easily, and individual scents that quickly get used to them and pour on each other far too much;) So when I want to do yourself a cutscene of your favorite perfume then buy those with FM. They are durable and selection is huge, and some counterparts are really perfectly reproduced. The above are the numbers: 16 - the equivalent of Jimmy Choo, Viktor and Rolf 20- "Flowerbomb", 32 - Thierry Mugler "Angel" and each of them sincerely recommend :)

Wellness & Beauty - Żel do kąpieli i pod prysznic z olejkiem arganowym i ekstraktem z żurawiny

IMG 0178

POLECAM! Uwielbiam ten żel! Ma niesamowity owocowy zapach żurawiny, świetną nakrętkę z której nic się nie wyleje, jest gęsty i wydajny oraz nie wysusza skóry. Za 250ml płacimy około 6zł i możemy się cieszyć bardzo przyjemną kąpielą :)
Translate:
RECOMMENDED! I love this gel! It has an amazing fruity aroma of cranberries, a great cap from which nothing spill, is dense and efficient, and does not dry the skin.
Nowszy post Starszy post Strona główna

32 komentarze:

  1. A mi się bardzo podoba zapach tego antyperspirantu :) Jeden z lepszych od Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubie zapachu świeżego ogórka a zapach tego antyperspirantu z tym mi się kojarzy ;)

      Usuń
  2. Wszystko co z 'ziaji' polecam. Życzę wytrwałości i sukcesów w dalszym blogowaniu ;)


    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/05/genius.html zapraszam serdecznie na mój blog. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w linki, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam przekonania do dezodorantów Nivei nie chroniły mnie... za to perfumy F i M uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne denko u mnie w tym miesiącu mało więc p oczekam jeszcze miesiąc i zrobie jedno większe denko;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy! Wiele z nich i ja polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. That is a great list of products! Thanks for sharing and your honest opinion :) The Benefit bronzer sounds perfect... I always have trouble with finding a good bronzer

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie słyszałam dobrej opinii o tym płynie łagodzącym z Biedronki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja ulubiona maseczka i super tusz z Lovely :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkty firmy ziaja, - uwielbiam! Niebieski tusz też jest bardzo spoko, polecam eyeliner do niego :) Biały Jeleń natomiast bardzo mnie mile zaskoczył - kupuję i polecam! :) Zapraszam: melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy :) Produkty z ziaji uwielbiam, a najbardziej chyba żel do mycia o zapachu gumy balonowej jest rewelacyjny:P :) Żel do mycia z Wellness & Beauty również polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze wyprobowac ten zel o zapachu gumy balonewj - dzieki za info!:)

      Usuń
  11. kurde myslalam ze to Twoje zdjecia sa pod tymi kosmetyki i sie na nie zapatrzalam :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Spore denko :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam płyn micelarny z białego jelenia i bardzo sobie chwalę. Z ziajki produkty również uwielbiam - przede wszystkim masło kakaowe:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Biały jeleń jest dobry!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nic z tych rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tego płynu z L'oreala nie lubię... Jest strasznie tłusty:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mowimy o innym produkcie bo ten moj jest beztluszczowy :)

      Usuń
  17. So exhaustive post Charlottka!!! You are a very expert of make-up dear!!! Have a nice day, kisses and thank you for stopping at my blog,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam niczego stąd :<

    OdpowiedzUsuń
  20. Uroczy post! Nie miałam jeszcze żadnego z produktów ^.^

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zestawienie, na pewno sięgnę po płyn micelarny Biały Jeleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten puder z Catrice również miałam już jedno opakowanie a teraz zaczęłam drugie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez zamierzam do niego powrocic jak skoncze obecny z astor :)

      Usuń

Chętnie poznam Twoja opinię:)