Balmain S/S 2011

By | poniedziałek, listopada 15, 2010 3 comments
Balmain na przyszłoroczne lato proponuje w sumie to co zawsze. Jest drapieżnie i rockowo a jednoczesnie czuć tu Paris Paris. Ja jesli chodzi o ten dom mody to nie potrafię być obiektywna ponieważ jest to jeden z moich ulubionych. Lubie ten "balmainowski" styl i już.
Czym więc różni się ta kolekcja od poprzednich? Jest tutaj widoczne odwołanie do punku lat 80. Mamy tutaj obcisłe wybielane dżinsy, podziurawione, poplamione i pospierane koszulki, dziurawe rajstopy, militarne kurtki czy skórzane gorsety, oprócz nitów pojawia się nowy element: agrafki.
Mi się jak zawsze wszystko co stworzy Christophe Decarnin podoba ale obiektywna opinię pozostawiam Wam:)







Kto jest miłośnikiem herbaty, tak jak ja, powinien zajrzeć do internetowego sklepu "Kraina herbaty" gdzie jest olbrzymi wybór produktów po promocyjnych cenach:) Klikając w baner poniżej mozecie obejrzeć ofertę sklepu.

Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. osobiscie mi sie podoba. kojarzy mi sie ta kolekcja z anarchia..

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja nie przypadła mi do gustu...mimo iż uwielbiam Balmain :) za dużo farbowanych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podzielam Twoje zamiłowanie do Balmaina... :))
    P.S. nie otwierają mi się zdjęcia;/

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoja opinię:)