Miu Miu S/S 2011

By | poniedziałek, lutego 07, 2011 4 comments
Taaaak, wiem! Dawno nie było zestawu i wypadałoby wreszcie dać znak życia ale jak zorientowałam się, że za 2 dni rusza Fashion Week w NY a ja jeszcze nie mam zakończonego poprzedniego sezonu to odłożyłam zestaw na później;) Więc, jeszcze tylko ten i następny wpis o kolekcji na wiosnę/lato i zestaw oki?;)
Miu Miu...jednym słowem buuuuuuuu! Nie podoba mi się. Ta błyszcząca satyna kojarzy mi się z pościelą, w której nie potrafię zasnąć:/ Kolory jeszcze znośne bo to w końcu wiosna więc musi być kolorowo ale te kiczowate wzory??? Gwiazdki, łabędzie??? Ja wiem, że co niektórzy doszukują się jakiejś większej ideologii w tych projektach, że to niby odniesienie do gwiazdorstwa itd, itp. Podobają mi się plisowania, sama muszę nabyć taką spódniczkę bo cudownie wygląda w ruchu co do reszty nie nie nie!
Dodatki są straszne! Ani buty ani torebki mnie nie urzekły. Oceniam ta kolekcję bardzo słabo. W końcu po dwóch poprzednich brawurowych kolekcjach musi przyjść ta gorsza. Czekam więc na kolejną:)



























Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. o jej.. hahaha lepiej bym tego nie ujela, ze tak powiem..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję ;)
    mi również się nie podoba ani jeden but i ani jedna torebka! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. tak miu miu pokazalo nam wielkie oblesne cos, czego nieda sie nazwac moda na lato, w dodatku to swiatlo na pokazie i wgl klimat straszy

    OdpowiedzUsuń
  4. yyyh, coś nie bardzo ta kolekcja.
    a wgl co do Miu Miu to mam wrażenie, że ostatnimi czasy coś H&M zżyna od Miu Miu... nie wiem, już kilka rzeczy widziałam takich co określiłam kopią MM.

    hehe, padłyśmy smiechem z tych nakładek wtedy;p

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoja opinię:)