Woolen weave

By | wtorek, października 18, 2011 29 comments
Dzisiejszy zestaw ukazuje moje zamiłowanie do łączenia różnych splotów wełny. Uwielbiam grube, wyraźne sploty na swetrach czy szalikach i właśnie dlatego nauczyłam się robić na drutach;) Szalik jest mojego autorstwa:)
Translate:
Today's set of shows my passion for combining different strands of wool. I love the thick, sharp stitches on sweaters and scarves, and that's why I learned to knit;) Scarf is my own:)





Sweater- H&M
Leggins- H&M + DIY
Jacket- Terranova
Scarf- DIY
Shoes- Allegro
Belt - Top Secret



Można lajkowac mnie na FACEBOOK





Nowszy post Starszy post Strona główna

29 komentarzy:

  1. sama zrobiłaś szalik na drutach? wow. :D
    buty buty chyba fajne masz ("chyba", bo mało ich widać ) :))

    OdpowiedzUsuń
  2. No! Dawno Cię nie było:) Super wyglądasz. Lubię szarości. Kurteczka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. You’re wonderful in these photos, I like you style!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe tez mam szary komin zrobiony przeze mnie na drutach ;p
    fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie wyglądasz:) leginsy dla odważnych- super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw:)
    leginsy świetne choć ja chyba nie miała bym odwagi

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz - niesamowita stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh fabulous love the leggings OMG wicked xx
    www.rawfashionmagazine.com

    OdpowiedzUsuń
  9. woooow szlaik ma genialne wykonanie ;)) i by=uty super ;D a w legghinasach nie bylo zimno ;>?

    OdpowiedzUsuń
  10. ta torebka to już w rozsypce, aż niebardzo lubię ją brać,a le do tak wielu rzeczy pasuje, że wciąż nie mogę się z nią rozstać. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Umiesz robić na drutach? Wow, super, ja nie umiem szyć za dobrze a co dopiero druty, czarna magia!:) Świetnie Ci to wyszło, ładne połączenie, legginsy mnie nie przekonują w połączeniu z błyszczącymi bluzeczkami itp., ale Ty połączyłaś to bardzo dobrze, dzięki czemu wyglądasz kobieco i stylowo a nie wulgarnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz, ale też mnie ciekawi czy nie zmarzłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Catus i Inopportune:
    Wczoraj było słonecznie i nie było tak zimno:) Dałam radę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. P.S. Karolina weź mi proszę powiedz jak dodać tą częśc/zakładkę/gadżet (nie wiem jak to nazwać xD) o tym, że się ma facebooka. :D tak jak Ty masz dodane tu z boku "Karolina K. Photography". Bo się męczyłam dzisiaj nad tym i mi nie wyszło;/ będę wdzięczna za wskazówki, z góry wielkie dzięki.!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing H&M leggings! xo style, she wrote

    OdpowiedzUsuń
  16. szal - nieziemski !
    też miałam podejście do drutów, ale najwyraźniej nie jestem tak zdolna, jak Ty !
    gratuluję i czekam na więcej Twoich drutowych wyrobów ;))

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  17. Great look charlottka!!!...awesome!!!

    http://rtgrtw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny zestaw :)
    Bardzo podoba mi się ta kurtka!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. cool!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję ślicznie za wskazówki jak to zrobić. :)
    Ale właśnie wcześniej też tak próbowałam zrobić i się nie da, nie wiem co jest grane i czemu tak.;/

    OdpowiedzUsuń
  21. wow ten szalik wygląda jakby był ze swetrem :) ładnie :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz ! :** Ale rajstopki będziesz musiała schować do szafy, bo teraz jest na nie trochę za zimno :) Chyba że lubisz takie chłodne klimaty, wtedy to zmienia postać rzeczy ^^

    Rety ! Ty sama takie cudo zrobiłaś?! Jak ja zazdroszczę... ja nie mam smykałki do robienia na drutach. Szukam po sklepach takiego komina w kolorze beżowym, ale nigdzie nie mogę znaleźć. :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz niesamowicie! Leginsy są mega!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś bardzo ładna! Świetna stylizacja, ja niestety nie mam do tego głowy :) I widzę, że miasto to samo :) Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoja opinię:)