Pleated everywhere

By | środa, sierpnia 22, 2012 33 comments
Plisy opanowały sklepy, a ja przyznaję, że mam do nich słabość. Pliski dodają kobiecości, delikatności i jakiegoś takiego romantycznego looku...przynajmniej ja mam takie wrażenie;) Ah i oversize'owa bluzka, której cena (całe 15 zeta!!!) zmusiła mnie do kupienia 2 sztuk- czarnej i malinowej:)
Translate:
Pleated mastered the shops, and I admit that I have a soft spot for them. Pleats add feminine, such a delicate and romantic looks ... at least I got that impression;) Oh and oversize blouse, low price which forced me to buy 2 pieces black and raspberry :)

LIKE ME ON FACEBOOK


fhdxgtkop

IMG 5807

IMG 5827kopia

IMG 5804

IMG 5833c

Blouse- no name
Dress- Orsay
Shoes- no name
Nowszy post Starszy post Strona główna

33 komentarze:

  1. Hey girl! I just found your blog and I think it's great! I love your style! I'm now following! I hope you can check out mine and follow as well!
    Kisses <3

    http://thepurpleclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. really love your dress!!super cute dear!!
    xoxo=)

    OdpowiedzUsuń
  3. ladnie wygladasz ;) lubnie plisy aczkolwiek nie mam nic z nimi;oo pamietam jak bylam mala mama mnie zawsze ubierala w takie spodniczki :D takie plisy byly ze az zbyt plisowate xDDDD

    ooo serio? kuurucze tego jesczez nie zauwazylam u swoich lakierow.. ale bede bacznie obserwowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar kupić sobie taką spódniczkę na rozpoczęcie roku szkolnego, tylko czarną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł! Będziesz pięknie wyglądać:)

      Usuń
  5. bluzka przecudowna - wcale nie dziwię się, że kupiłaś aż dwie!
    poza tym wyglądasz naprawdę dobrze... nie wiem dokładnie czego to zasługa, ale zdjęcia wyszły BARDZO KORZYSTNIE !

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyyyy...może światło jakoś tak na mnie korzystnie padało? Albo po prostu czasami uda mi się wyjść względnie na zdjęciach;)

      Usuń
  6. u nas na targu czwartkowym też są podobne sweterki za 20 zł :) identyczne jak na allegro, które idą za 2 albo i nawet 3 razy tyle. bardzo mi się podoba ten co Ty masz:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena też by mnie skusiła ! :) Ślicznie wyglądasz , zarówno kobieco jak i z nutą romantyzmu - świetne połączenie ♥♥!

    OdpowiedzUsuń
  8. w sumie nie wiem jak wygląda cała sukienka,ale dół ślicznie wygląda :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedys pewnie ją pokaże w całości:)

      Usuń
  9. Love the pleated dress,
    so feminine and looks so lovely on you.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, jestem zachwycona!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia, spódniczka jest genialna <3

    Kochana, GIVEAWAY na moim blogu! Zapraszam serdecznie, do wygrania dowolna sukienka ze sklepu Mont Affair! Powodzenia :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Love your dress!!!!

    Boulevard-ach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne zdjecia :)

    mam do Ciebie prośbę, klikniesz w reklamę/y na moim blogu(oczywiście nie musisz, to tylko porśba) , jest to pierwszy gadżet po prawej stronie, z góry dzięki ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie zakupy jak za 15 zł bluzka to ja rozumiem:))
    Podobają mi sie Twoje włoski.
    A co do plisów, w takiej spódniczce i takim zestawie Ty wyglądasz uroczo, ale w mojej wersji nie mogę się do plisów przekonać;/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie:) romantycznie i trochę tajemniczo- świetny look:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze nic plisowanego w moje ręce nie wpadło..., ale coraz milej mi się patrzy na ten trend :)

    świetnie połączyłaś wszystko w cąłość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lekka,zwiewna,fajna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. This is way to cool. I really loved all the images and your unique style!!!
    Thanks so so much for your lovely comment on my blog.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podoba mi się ten zestaw! wyglądasz bardzo uroczo! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw!!<3 sukienka cudowna, sweter-faaajnie połączony:)
    obserwuję i zapraszam do mnie!<3

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie połączenie :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoja opinię:)