BCBG Max Azria S/S 2013

By | czwartek, kwietnia 04, 2013 25 comments
Ok, wiosna coś nie chce przyjść do nas, więc zaczynam przedstawiać najciekawsze trendy na sezon wiosna/lato 2013, może to ją przywoła;)

Jeśli zastanawialiście się jakie kolory będą królować nadchodzącej (miejmy nadzieję!) wiosny i lata to odpowiedź jest krótka- biel i czerń. Już w pierwszej kolekcji jaką Wam przybliżę jest to widoczne.
BCBG jak zawsze pokazało się z tej eleganckiej strony. Jest sexownie, kobieco i oczywiście króluje szyfon- ulubiony materiał Max Azria. Na wybiegu widzimy proste, lekkie sukienki z wycięciami i koronką, połączenia skóry z szyfonem, duże kieszenie na przodach sukienek, spódniczek i kombinezonów. Fajna, lekka kolekcja, nieprzekombinowana a takie lubię:)
Translate:
Ok, spring something will not come to us, so we begin to present the most interesting trends for spring / summer 2013, may it bring up;)

If you wondered what colors will reign coming (we hope!) Spring and summer, the answer is short-white and black. Already in the first collection that you familiarize it is visible. BCBG as always showed up with the elegant side. It sexy, feminine, and of course dominated by the material chiffon-favorite Max Azria. On the catwalk we see simple, light dresses with cutouts and lace, chiffon combination skin, large pockets on the fronts of dresses, skirts and suits. Cool, light collection :)


bvdse

bgfh

ghj

jfgj

nbgffd

vbfd

yjht

bcvb

mngfy

mniuy

bhi



Nowszy post Starszy post Strona główna

25 komentarzy:

  1. Great re-cap of their collection. Their peek-a-book pieces were our faves. xo style, she wrote.

    OdpowiedzUsuń
  2. AMaizing :) sure, we can follow each other- I follow you now :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, poprzedni komentarz mial byc w innym blogu. Co do Twojego wpisu- biel i czerń będzie na topie, i to nie ma wątpliwości. Ale i pastele będą podobno mialy swoje chwile ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam biel i czerń :)
    Fajny blog ;)
    Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się nie podobają, zwlaszcza że te kolory to takie smutniejsze,a wakacje zawsze mi się kojarzą ze wszystkim co kolorowe :) może jedynie te sukienki białe przyciągnęły mogą uwagę
    A co do Twojego komentarza - ach, ale nie o to mi w tym chodzi, mam gdzieś osoby które piszą "Fajnie" i na tym koniec. Nie chce ich zmuszać do czytania notek. Chcę bardziej stworzyć taką bazę/listę blogów, które warto odwiedzac,bo czytają i komentują i możesz się spodziewać tego u siebie i robić to samo u nich.

    OdpowiedzUsuń
  6. wowww, that line is so beautiful. can you imagine even having just ONE of those dresses in your closet? sigh. my favorite ones are from the second row

    xo Marlen
    Messages on a Napkin

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kolekcja, typowo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog, serio! :)
    będę wpadać! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog, ciekawa notka! Będe wpadac czesciej! ; ))
    Obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Biel kocham, w czerni źle wyglądam ;) Za to tegoroczne trendy wyglądają na udane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tych torebkach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post. Uwielbiam takie mieszanki z wybiegu! Świetnie prowadzisz bloga :))
    Zapraszam też do mnie, może Ci się spodoba:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Great collection, Ilove the dresses!

    www.beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  14. Gorgeous collection. I love the bags!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ale rewelacyjna kolekcja! bardzo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem biel i czerń są dobre na zime, ale nie na wiosnę. Na wiosnę powinny królować kolory

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoja opinię:)