Black and White

By | środa, kwietnia 02, 2014 36 comments
Jeśli obserwujecie mnie od dawna wiecie już jaki styl lubię...casualowy, prosty bez jakiś "kosmicznych" akcentów ;) Zazwyczaj stawiam na dwa kolory, aby nie wzbudzać oczopląsu, jeśli odkrywam nogi to zakrywam dekold i odwrotnie...ot takie proste moje zasady ;)
Zestaw poniżej to propozycja bardziej imprezowa. Jak widzicie nawet wtedy nie szaleję, a stawiam na proste elementy: czarna mini plus oversize'wy sweterek kupiony w F&F w Tesco za 23zł! Zaglądajcie zatem do Tesco, czasami można znaleźć tam fajne i tanie ubrania! :)
Translate:
If you are watching me for a long time already know what style I like ... casual, simple without some "space" accent;) Usually, I put in two colors, so as not to arouse nystagmus, if I discover that I cover legs neckline and vice versa ... ot so simple my rules;)  
Set below is a proposal more real party. As you can see, even if not crazy, and put on simple elements: black mini plus oversize sweater bought at the F & F at Tesco! Therefore tuned to Tesco, sometimes you can find there nice and cheap clothes! :)

bwmala

dxfgc

jhbh

jhbjhbh


Sweater- F&F
Skirt- Stradivarius
Jacket- House
Shoes- Centro
Glasses- Firmoo.com

Nowszy post Starszy post Strona główna

36 komentarzy:

  1. po prostu pięknie;) bardzo mi się podoba
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki? http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html
    będę bardzo wdzięczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz genialną spódniczkę :-) i nooogi!

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny zestaw! uwielbiam zakolanówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć jak twierdzisz prosto, ale ciekawie:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnica powala *.*
    dodaje pazura calej stylizacji i tworzy ja wyjatkowa ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. zakolanówki świetnie podkreślają Twoje piękne nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  7. wygladasz uroczo, podoba mi sie calosc, fajnie to dobralas , najlepsza spodniczka i ten bialy sweterek :)) duuzo usmiechu :))!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie uwielbiam to klasyczne połączenie!<3 daj znać czy jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się twoje włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarny - ukochany kolor odzieży <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę mrocznie ale fajnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje nogi cudownie wyglądają tylko pozazdrościć <3

    endrie

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna spódnica, wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sweterek, już od bardzo dawna szukam białego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietna stylizacja. Można powiedzieć, że odważna, ale z drugiej strony bardzo mało jest odkryte. A czarny i biały zawsze świetnie razem wygladają ;)
    www.omakuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna stylizacja *.* prosta, ale cudowna ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. You look fab, dear!
    Love your skirt and tights!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog i bardzo ciekawe wpisy :)

    Zapraszam do mnie:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Dodam również że zajmuję się sprzedażą zegarków i biżuterii
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    Obserwuje:)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny masz styl <3 Cala stylizacja jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękujemy :)

    Super stylizacja :)

    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoja opinię:)