High-waisted jeans

By | sobota, października 25, 2014 42 comments
Jeszcze do niedawna nie wyobrażałam sobie aby nosić spodnie z wysokim stanem, na szczęście do czasu. Wszystko zmieniło się kiedy po przymierzeniu okazało się, że wydłużają optycznie nogi o jakieś 20cm! Uwielbiam je! :)
Translate:
Until recently, I could not imagine to wear high-waisted pants, Thankfully to time. Everything changed when I tried it, it turned out that lengthened the legs by about 20cm! I love them! :)


jes

IMG 9795

IMG 9770kop

IMG 9782kop

gfh

Sweater - New Yorker
Jeans - Stradivarius
Bag - F&F
Shoes - Centro
Jacket - Stradivarius


Nowszy post Starszy post Strona główna

42 komentarze:

  1. no pewnie, że wydłużają!
    i wysmuklają!
    chociaż Ty jesteś taka smukła, że nie ma Ci czego wysmuklać już!

    nie rozumiem Twojej niechęci do takich modeli ;P
    moim zdaniem jest bardzo, bardzo kobiecy!
    ja od zawsze miałam do takich spodni słabość ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh może to dlatego że spodnie do połowy brzucha kojarzyły mi się z babcią ;) Byłam młoda i głupia, nie wiedziałam co dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do tej pory nie byłam do takiego modelu przekonana, wyglądasz cudownie i ha tez chce tak wydłużyć swoje nogi!:)

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow!
    połączenie jeansów z wysokim stanem z tymi botkami to cudo!
    genialnie wyglądasz!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne spodnie, ale tylko na takiej figurze.

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam figurę klepsydry i podobno bardzo dobrze wyglądałabym w takim fasonie, ale... jakoś niekomfortowo się w nim czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ♥
    Chyba jestem u Ciebie po raz pierwszy i na pewno nie ostatni !
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje idealne nogi, świetnie wyglądają w tych spodniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny sweter. A nogi wyglądają na naprawdę długie. Wyglądasz super. Pozdrawiam.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super look
    a ja za to ubóstwiam takie spodnie :), fajnie, że zmieniłaś o nich zdanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam takie spodnie ;) Oczywiście nie do wszystkiego pasują, ale przy odpowiednio obranej stylizacji wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna stylizacja :)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweter jest boski! A Ty wyglądasz rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw i super spodnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz obłędnie w tych spodniach!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi dear and thank you for your visit!!! This pants are perfect with your body....congratulations Charlottka! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  18. koniecznie muszę sobie kupić spodnie z wysokim stanem, twoje są świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny look, a przede wszystkim sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś non stop chodzilam w takich spodniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne, jestem ostatnio fanką spodni z wysokim stanem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodnie z wysokim stanem są świetne. Wybrałaś super model i pięknie w nich wyglądasz :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. genialne spodnie!uwielbiam wysoki stan:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Great and cool as usual! :) I love this perfect fitted jeans on you!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam spodnie z wysokim stanem :)
    Wyglądasz bosko ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio coraz częściej zaglądam do F&F ;)
    fajny set, sweterek zwłaszcza mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny ten sweter ostatnio go mierzyłam ale wydawał mi się być przykrótki :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to sweter w stylu Crop Top czyli pasujacy wlasnie to spodni z wysokim stanem ;)

      Usuń

Chętnie poznam Twoja opinię:)