Alexander Wang S/S 2015

By | niedziela, marca 22, 2015 26 comments
Czas na nowy sezon i nowe trendy!:)
Mój ukochany Alexander Wang jak zawsze bawi się połączeniem sportowej i kobiecej mody. Odkąd został głównym dyrektorem kreatywnym Balenciaga można zauważyć, że jego kolekcje stały się bardziej dopracowane i mniej casual'owe. Duży nacisk kładzie na innowacyjne tkaniny i tym stara się wyróżnić z tłumu projektantów. Na nadchodzący letni sezon proponuje czarne, satynowe spodnie z wysokim stanem, graficzne topy, sportowe sukienki i plisowane spódniczki. To wygląda na prawdę dobrze, bardzo dobrze!
Translate:
Time for a new season and new trends! :) 
My beloved Alexander Wang, as always, playing a mix of sportswear and women's fashion. Ever since I became chief creative director of Balenciaga can be seen that the collections have become more refined and less casual'owe. Great emphasis is placed on innovative fabrics, and this is trying to stand out from the crowd designers. For the coming summer season offers a black satin high-waisted pants, graphic tops, dresses and pleated sports skirts. It looks really good, very good!




GYJ

HJGJK

KJU

UKYHK

JKMHJ

KJLJK

JNFGH

JKLJ




Nowszy post Starszy post Strona główna

26 komentarzy:

  1. ciekawa, nie jest nudna, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za jego projektami ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa forma, ale kolorystyka nie za bardzo przypadła mi do gustu!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/naszyjnik-i-kolczyki-z-otiencom.html

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna kolekcja, 3 i 4 sylwetka podobaja mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. eeeeej podobaja mi sie te printy !

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe pomysły :) najbardziej mnie cieszy, że wprowadza u siebie spodnie z wysokim staniem i to w dodatku eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm, nie w moim stylu jest ta kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te dwie pierwsze sukienki wpadły mi w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  9. pdoobają mi się kroje spodni !

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam, mam kilka ciuchowych faworytów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za takimi ciuchami z wybiegów;p

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba pierwszy raz kiedy jakaś kolekcja Ci się podoba...zawsze byłaś na nie ;)

      Usuń
  13. Wow I love Alexander Wang! All these looks are cool but beautiful at the same time <3

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoja opinię:)