Boyfriend Jeans

By | wtorek, maja 03, 2016 8 comments
Po kilku latach królowania w mojej szafie super skinny jeans wreszcie zdecydowałam się na odmianę. Pierwsze boyfriend'y u mnie dzisiaj na blogu :)
Translate:
After several years of reign in my closet super-skinny jeans and finally I decided to change. The first boyfriend jeans me today on the blog :)

 

maay

20160416 155621

20160416 160038

maaa

20160416 155845

Hat - Stradivarius
Jacket - Stradivarius
Jeans - Stradivarius
Bag - F&F
Shirt - No name
Shoes - New Balance 574





Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. Świetna koszula, uwielbiam takie ;) mam ich całą garderobę ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie wymiataja ;)

    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w tych spodniach!
    Bardzo fajnie skomponowałaś je z resztą zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dżinsy są fenomanalne <3 super wygladasz! pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh jak ja lubię boyfriendy ! Genialny look:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. Orginalne połączenie super. Jakoś ja nie mogę się przekonać do boyfrendow. Źle się w nich czuje . Za to na Tobie wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie, tak na luzie.
    Zapraszam na moją stronę i pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoja opinię:)