Marc Jacobs S/S 2011

By | piątek, września 17, 2010 11 comments
O rany...nie to nie jest okrzyk zachwytu. Kolekcja Jacobsa mnie rozczarowała. Może po prostu chodzi o to, że to nie jest moja estetyka? Ok ja rozumiem, że miał być to ukłon dla lat 70. i ja nie mówię temu nie ale...hmmm no dobrze po kolei.
Jeżeli chodzi o kolory to Jacobs zaszalał krotko mówiąc. Mamy tutaj niemalże całą paletę barw więc każdy potencjalny klient coś sobie wybierze. Do mnie taki misz masz kolorów nie przemawia bo dostaję oczopląsu, ale ceglasty płaszczyk- fakt zjawiskowy.

Oprócz tęczy kolorów w oczy rzucają się ogromne kapelusze.


Gdybym miała wybrać najgorszy element tej kolekcji...te połyskujące, śliskie materiały brrrrr...


Nie wszystko mi się nie podobało. Było kilka elementów, które zwróciło moją uwagę. Po pierwsze ażurowe wdzianka.

Po drugie ciekawe paski z kwiatem.

Dużo również było w tej kolekcji zwiewnych, przezroczystych tkanin.

Kolekcja Jacobsa na pewno jest ciekawa do oglądania i będzie się pięknie prezentować w sesjach w Vogue ale oprócz kilku wyjątków to nic w niej innowacyjnego nie widzę.

A tutaj cały pokaz:

Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. jednak niestety a może właśnie stety musiałam go zmienić na inny.
    jeżeli sobie tylko "ubzdurasz" (sorki za wyrażenie, ale nic innego sensownego o tej godzinie mi na myśl nie przychodzi), że chcesz sobie uzbierać i kupić, to napewno tak się stanie. :) będziesz miała motywację do pracy. :)

    hmm.. w sumie to chyba ta kolekcja Jacobsa nie jest aż taka zła, że przy wyliczaniu co Ci się podoba doszłaś do punktu nr 3. Haha. ;D

    P.S. Dziękuję za wkręcenie mnie w zabawę. Zrobię co należy w next poście. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej z kolekcji podobał mi się tylko jeden projekt - to ażurowe wdzianko, jak powiedziałaś. chociaż sama bym pewnie tego na siebie nie włożyła, ale ostatnimi czasy mam fazę na koronkę, więc może to tym jest spowodowane ;)
    prawdę mówiąc lata 70. są pełne inspiracji, ale mi takie zestawienia kolorów też się nie podobają. i po raz pierwszy zauważyłam , że Marc Jacobs nie użył bladych cieni na twarz modelek :D plus dla niego, bo naturalne piękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie gdy jest taki bardzo widoczny motyw przewodni kolekcji, a tutaj tak jakby wszystko z innej bajki.

    OdpowiedzUsuń
  4. wg mnie po prostu przekombinował.
    http://czaary-maary.blogspot.com/
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba dużo rzeczy z osobna, ale nie w połączeniu jak na modelkach, trochę za dużo tam wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej przypadły do gustu zwiewne i delikatne sukienki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty upolowałam w sh za 6 zł;) albo 7;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubisz pisać i dostawać listy? Zapraszamy na nasz blog, gdzie można wymieniać się korespondencją z dziewczynami z całej Polski!

    www.listownia-l.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dokładnie. też to zauważyłam. :)
    nawet się nieraz zastanawiałam czy napisać, bo pomyślałam, że możesz pomyśleć, że się odgapaiam. xD
    chyba byśmy się dogadały w realu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fakt bywały lepsze pokazy :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Twoja opinię:)